Bränsletrycksregulator
Motoreffekt Välj den som är närmast och större än din önskade motoreffekt.
Exempel:
Ska du ha 400hp välj -700
Ska du ha 850hp välj -900
Modell
EFI = Högt tryck med elektrisk bränsleinptrutning
EFI -> Förgasare = Högtryckspump ihop med förgasare
Förgasare = Låg tryck till förgasare
Produkter
SPD Bränsletrycksregulator Mazda Miata V3
Ersätter original bränsletrycksregulator
Finns i lager
Bränsletrycksregulator, BTR
Problem med din bränsletrycksregulator?
-Byt membranet. Membranet är orsaken till 99% a felen. Membranet skall bytas varje säsong för att inte orsaka problem.
Bränsletrycksregulator läcker luft?
Toppskruven som justerar bränsletrycket är gängad ner i toppdelen med en rak gänga. Denna måste tätas för att inte läcka luft. Bara få tillverkare har denna finessen varav SPD var först på marknaden med detta.